Pencari Makan & Hazman Fadzil

6 comments
Assalammualaikum...





Fuh... Minggu yang sebok buat gua...

Pasti lu orang yang kaki makan ternampak post berkaitan gua kan...?? Kan...??

Hahaha... Thanks to bro HazmanFadzil pencari makan yang ngetops mengreview blog gua....

Cabaran Hazman pada gua adalah 30 post or port makan baru dia akan review blog gua...

Gua pun menyahut cabaran... Cukup 30 post.. Gua di himpit kebizian minggu nie walaupun list-list untuk gua share untuk lu orang Pencari Makan macam wa menerjah...

Beberapa rekomendasi dari beliau membuat gua teruja untuk teros berkongsi dengan lu orang port makan yang gua akan terjah...

Nie cadangan penambahbaikan untuk gua ikuti... Pada gua ILMU itu MAHA LUAS seperti sang pencipta Ya Rabbil ALLAH!

Akan gua cuba menerjah bengkel yang beliau cadangkan...

Apa pun thanks to bro Hazman sudi menerjah blog gua untuk pengikut serta semua pencari makan menerjah blog gua...


Ok lah.. Lu orang nantikan terjahan gua port-port yang telah gua rangka untuk kongsikan dengan lu orang...

So, pada lu orang yang ada port yang lu orang rasa untuk gua terjah.. Jangan segan silu contact gua or email or whatsapp gua...


If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

6 Response to Pencari Makan & Hazman Fadzil

07 November, 2014

wah..selamat berjaya..

07 November, 2014

Hahahaa

Thanks bro

09 November, 2014

hihi.. goodluck..jemput singgah blog saya

10 November, 2014

Hi Hana...

Heheh.. Thanks.. Ok akan wa terjah blog lu..

11 November, 2014

Assalam...
Salam ukhuwah dari BUNDA...

11 November, 2014

wslm Bunda salam ukhwah

Post a Comment