Pencari Makan Gerai Makan Sedap Pemanis Bangi

4 comments
Assalamualaikum...

Port nieh paling ramai dikunjungi mereka yang kerja area pemanis & kilang-kilang industri kecil berdekatan...

Port nieh tepi jalan jer.. Memang mudah nak cam.. Lokasi betul-betul kat simpang nak masuk Kilang Pemanis ( PEPSI ) Bangi.

Port kedai nie yang setau gua buka memang hari bekerja Isnin - Sabtu. Jadi kalau lu orang nak terjah waktu cuti umum... Gua cadangkan lu orang akan menyesal pasal depa memang tak buka...

Sejak taukey gerai nieh dapat tender kantin PEMANIS... Menu makanan menjadi sedikit... Namun ia tidak menghampakan... Nampak tak?? Menu lauk pauk campur tetap ada..

Cuma kini lauk-pauk campur makan tengah hari tiada lagi... Namun ia, tidak membuatkan gua untuk tidak menerjah gerai nieh..

Masih kekal maintain menu utama adalah, Nasi Ayam Dara ( wa tak pasti betul ke tak.. Lu cer tanya.. Wa tanya depa habaq Nasi Ayam Dara.. )

Selain dari Nasi Ayam Dara, Nasi Berlauk juga  dijual disamping kuih-kuih goreng seperti Keropok Lekor , Goreng Pisang, & Keledek Goreng.

So, port Gerai Makan Sedap Bangi kali nie.. Telah wa kongsikan.. Jom pada lu orang yang menikmati kesedapan Nasi Ayam Dara + Sambal Istimewa depa nieh...

Lu orang leh cari dalam WAZE, Google Map PEMANIS Bangi...

Apa pon.. Lu orang tengok beberapa gambar yang sempat gua snap untuk tatapan lu orang...

Pekerja HONDA Service pun ada..

Nasi Ayam Dara yang gua kata sedap tueh

Tak kurang hebat juga Keropok Lekor nieh

Kuih Goreng Pisang

If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

4 Response to Pencari Makan Gerai Makan Sedap Pemanis Bangi

11 November, 2014

sedap semua tu...

11 November, 2014

buat aku rasa lapar je tengah2 malam nie

12 November, 2014

Hahhaha menu simple bro

12 November, 2014

Jom pekena esok bro

Post a Comment